Страница 1 от 1

Перманентно съобщение

Публикувано на: 06 Ное 2021, 22:26
от simkata
Здравейте това съобщение се появява постоянно  по 3-4 пъти на ден от един месец независимо на кое меню съм.
Телефона е 11

Unable to Restore

This item was purchased by a different Apple ID. Sign in with that Apple ID and try again.

Моля за помощ

Благодаря

Re: Перманентно съобщение

Публикувано на: 08 Ное 2021, 19:33
от centur
Имаш инсталирана програма с предишен (друг/чужд) акаунт, която явно е на абонаментен принцип и понеже си сменил AppleID-то с друго затова ти излиза съобщение.

Re: Перманентно съобщение

Публикувано на: 09 Ное 2021, 20:34
от simba4
Или е сменян имейла на епъл айдито!

Re: Перманентно съобщение

Публикувано на: 14 Ное 2021, 23:05
от coolmimi