Страница 1 от 1
iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 18 Фев 2015, 21:42
от naydenoww
Здравейте,
преди година и нещо закупих iPhone 5 от едно момче. Апаратът е купен първоначално от него в Мтел, но не на името на частно лице, а на фирма. Сега телефона е в мен, а преди 2 дни спря да се зарежда. Не е от зарядното, не е от прахта, проблема е хардуерен. Още когато купих апарата към него ми даде и гаранцията, но без фактура. Вчера отидох в Мтел и освен гаранцяита и апарата ми поискаха и фактура, която никой не я пази и е невъзможно да се вземе, защото фирмата била закрита преди време.
Въпросът е - задължително ли трябва да представя фактура, за да оправят телефона?
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 28 Фев 2015, 18:34
от labarone
Да, задължително е. По IMEI на телефона излиза кога е закупен и естествено номера на фактурата. И така ще ти принтират дубликат. Работата е да се разправяш, иначе те правят на глупак.

Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 28 Фев 2015, 19:40
от mbrizov
Пробвай да го занесеш в Криейтив център. Ако е гаранционен ще го вземат и без документи.
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 28 Фев 2015, 23:03
от Alxx
Дрън-дрън. Криейтив център НЕ обслужва телефони от български оператори.
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 01 Мар 2015, 00:19
от mbrizov
Не мога да разбера защо се заяждаш Alxx. Криейтив миналата седмица смениха 6 закупена от Технополис. P.S.: Хубаво е хората да знаят че има и други алтернативи освен АЛЕКСЕРВИЗ или там както беше.
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 01 Мар 2015, 00:59
от Мрън
не се заяжда, а ти не си наясно, затова не давай мнение... колегата е писал, че криейтив не обслужва операторите ... освен ако технополис не е оператор, значи нямат нищо общо

... останалите магазини се обслужват от криейтив... първо чети, после осмисляй и след това отговаряй
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 01 Мар 2015, 01:12
от mbrizov
Няма да споря. Нека автора на темата сам да си прецени. Телефона който е беше сменен от криейтив е Мтелски.
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 01 Мар 2015, 11:59
от Alxx
Ами не се заяждам, а ти казвам да не говориш глупости. Ти обаче, не падаш по гръб а продължаваш да се омешваш. Технополис, сега ментелски...пък и ментел не е официален дистрибутор на айфони(телефоните им са предназначени за други пазари и са внесени по втория начин) и отидеш ли сам в криейтив да ти го заменят, после с втората година ще изгърмиш защото не си с апарата, който ти е продал ментел. Ха, прочети закон за защита на потребителя, за да не водим безсмислени спорове. И хубаво запомни, че казването "не си прав" в очите не е непременно заяждане!
П.П. Какво общо има сервизът с писането на глупости от твоя страна? Някъде "далавера" ли видя? Аз съм ПЪРВО потребител тук и имам право на мнение точно толкова, колкото останалите.
Към въпроса на колегата: да, задължително е. Пише го в гаранционните условия. Друг е въпросът, че може от централата на ментел да поискаш издаване на копие на въпросната фактура. Обаче(винаги има обаче) трябва да си упълномощен от фирмата на чието име е фактурата и да представиш документ за актуално състояние. Дълго и широко е натам, но приеми, че нямаш гаранция. Не си заслужава финансово такава разправия.
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 04 Мар 2015, 14:29
от shpeki
И аз имам личен опит с Creative center, но бях абонат на Глобъл. Не искат да се занимават с телефон купен от оператор, въпреки че се пробвах да настоявам. Така, че в случая Алекс е прав, приеми, че нямаш гаранция на този телефон и си научи урока следващия път като купуваш втора ръка телефон.
Re: iPhone 5 проблем със зареждане и Мтел фактура???
Публикувано на: 13 Мар 2015, 03:08
от mooon
Здравей колега.
Можеш да предадеш телефона и без фактура. Преди време закупих 5s от колега във форума, който бе с 1 година остатъчна гаранция към Мтел. След закупуването забелязах, че горният десен ъгъл на телефона бе леко отлепен и реших да опитам да го подменя гаранционно. Отидох в Мтел и ми обясниха, че трябва да предоставя гаранция + фактура, но се измъкнах с това, че съм забравил фактурата. Дамата, която ме обслужва бе любезна и прие телефона без излишни въпроси. Телефонът също е закупен към фирма, но изобщо не са се интересували дали съм упълномощен от фирмата, на чието име е фактурата, или да представям документ за актуалното и състояние. Телефона не бе подменен, като ми обясниха, че това е козметичен дефект и гаранцията не го покрива. Когато ми върнаха телефона ми дадоха още няколко документа. След известно време изпуснах телефона от доста високо и вибрацията му спря да работи. Телефонът нямаше следи от удари, защото беше в калъф. Реших този път лично да го предам в сервиза и отново да опитам да го подменя гаранционно, но пак се сблъсках с проблема с фактурата. За мой късмет се оказа, че единият от документите, които са ми дали от Мтел служел за фактура и отново ми приеха телефона. След два дни ми се обадиха и ми съобщиха добрата новина, че телефона подменен с нов. Пробвай в различни офиси на Мтел, може и при теб да се получи
