Значи проблема според мен е много странен...
Аз имам същия...
Но ето какво се случи при моя опит да си спра GPRS-а...
Всичко започна ето така...
Получавам аз месечната си фактура ... но нещо ми се струва, че е малко повече от обикновено.Хвърлям един по подробен поглед и какво да видя...ми аз имам 6 лв само от пренос на данни(GPRS) .Заглеждам се още по задълбочено и вижте какво открих...
1.Фактурата(или по-точно фрактура за джоба ми) съдържа 13 :o :o :o страници.
2.Вижте какво ме прати в първи клас...
Както можете да забележите има доста редчета с пренос на данни...В цялата фактура са към
200
Сещате се какво последва...Обаждане до 123 и съответно свързване с оператор...
Ето и историята на обажданията:
1 път (1 версия на оператор) : Ояснявам проблема, обяснявам какъв е модела на ползвания от мен мобилен телефон, следва свързване с технически отдел...аз чакам около 10-на минути.Оператора се връща на линия.Отговорът е следния."Няма как да спрете автоматично мобилния си интернет.От техническия о-л казаха, че
ТОЙ СЕ ДЕАКТИВИРАЛ АВТОМАТИЧНО АКО НЕ СЕ ПОЛЗВА ИЗОБЩО В РАМКИТЕ НА 3 МЕСЕЦА". Освен тази информация ми казаха да отида и до някой магазин на Глобул за да видим как може да се реши проблема по бързо.
НЯмах време да отида до магазин...и реших да позичакам малко...НО след седмица от обаждането ми вече бях натрупал 4.9 МВ :o :o :o :o :o трафик(КОЙТО НЕ СЪМ ПОЛЗВАЛ).И последва ...
2 обаждане(2-ра операторска версия) : Отново обяснявам всичко, НО този път отговора е друг."Отидете до наш магазин и си подайте молба за спиране на GPRS-a.".Викам а ето имало и друг начин.
Отивам до магазин на Глобол и отново разказвам за проблема си :evil: :evil: .Опа обаче в магазина ми казват че такъв формат НЯМА.Аз се изнервих теглих им една дълга и широка за компетентността им в мобилните технологии и си заминах...Обаче след 2-3 дни травика определено започна да ме притеснява(вече имах 8.8 МВ).Обаждам се отново на оператор...
3-то обаждане(3-та операторка версия)Отговора беше : "Спирането на GPRS-услуга не било сред предлаганите от оператора услуги и било невъзможно".Аз вече се зачудих на кого да вярвам и коя е правилната версия.Все пак отново ме опъиха към магазин...
Отивам аз в същия магазин...И зам.управителката(с нея говорих и предния път) ми казва "Направо се очудвам как са ги взели тия хора на работа(операторите)".Беше наистина адски любезна(все пак съм абонат на 4 години) и нписахме молба за спиране...естествено не беше одобрена и съответно без резултат.
Тръгвам си разочарован и супер изнервен от магазина и решавам да званна отново:
4-то обаждане на 123(
4-та версия)Разказвам за пореден път проблема(то аз думите наизуст ги научих вече)...И последва следния отговор "Единствения начин е да си спрете номера(демек да се откажа от него) след което да си го пусна отново." Идеята има смисъл и аз отново отивам до магазина(след около 2 часа от предния път).И какво става там обясняват ми че може би така ще стане но, след като си спра номера, трябва да изчакам незнам си какъв период от 3-4 месеца и след това ще мога да си взема номера и то срещу 49 лв!!!!!! :o :o :o . Викам значи за да спра услуга , за която плащам а не използвам трябва да платя...Зам. упр. ми каза , че така се получава...
След 2 седмици ходене по мъките се примирих с проблема...
За тези, които ще ме попитат дали съм го спрял през някои от Services, iToggle или от настройките на телефона да опитах и стрите но без резултат.Също без резултат беше изтирването и въвеждането на грешни насторйки.
Обяснението е следното поне за мен.
Когато нямате наоколо WiFi или при отключване на телефона все още не се е Connect-нало към безжичния и-нет НЕ ПУСКАЙТЕ КАКВИТО И ДА БИЛО ПРИЛОЖЕНИЯ ИЗИСКВАЩИ ИНТЕРНЕТ ВРЪЗКА!!!...
Аз си го обяснявам така...
Ако сте забелязали при липса на на безжичен нет приложенията се оптват да заредят но след това ви казват че няма нет.Демек да спрели сте си GPRS-a. ДА АМА НЕ.Както сами можете да видите в частта от приложената от мен фактура редовете са около 200 в цялата фактура и почти всики са по 5.12 КВ(0.01 лв). Според мен iPhone намира сам настройките за GPRS-a и прави опит за връзка със GPRS -сървъра...обаче той отхвърля опита за connection поради това че нямате коректно въведени настойки.И точно този опит за свързване ми коства 5.12 КВ трафик...
Тъй че проблема е ЯВЕН... а дали е от оператора или телефона смятам че това тепърва ще се изяснява.