
Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Тая тема според мен е напълно излишна.Колкото и пъти да е обсъждана в мое присъствие такава тема винаги има огромен спор, и винаги ще има.Точно заради великите мнения на хора който дори не са карали колата за която говорят.Все пак за да говориш за нещо трябва да имаш познания за него, а в случая както е за коли не става само с четене, за да кажеш коя кола е по-добра и т.н. (поне според мен).Един се кефи на Mercedes, друг на BMW, но в крайна сметка кара Рено (примерно).И как ще кажеш ML63 е по добър от X5, като дори не си сядал зад волана на нито една от двете коли, да съдиш по двигателя на една кола за нея е доста повърхностно, защото колата не представлява само двигател.Както и да е, всеки би трябвало да се простира според чергата си и да говори дотам докъдето може. 

Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Съгласен съм изцяло със spunkata.
- Carmichael
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Яну 2009, 01:29
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Колеги,
нека да изясним нещо: Q7, Touareg, ML, GL, Cayenne и прочие там подобно вдигнатите коли не ги пишете към джиповете. Това са високи коли 4х4. Освен да гледаш малко по-високо други предимства нямат. Разбира се ние българите ги използваме за да гледаме простосмъртните от високо и да се правим на грандомани. Манталитет какво да ви кажа. Писнало ми некой селчо в Captiva да ми бибитка на светофара и да ме гледа от горе все едно съм му слуга! И за кво ме гледа така... като светне зеленото неговата 2.0TDI умира 0-100 за 10 секунди понеже по-бързо само на листата с офертата. За горе споменатите от мене "джипове" какво да кажем друго освен, че мацките ги забелязват и са набичени с повече екстри и глупости от които дефакто нямаме нужда.
За жалост българската култура е такава, че знае две думи БМВ и Мерцедес и се води от правилото: Мерцедес и останалите трошляци. Само, че май никой от вас не е ходил до сервиза на Мерцедес (а само до шоурума) да види колко претъпкан с дефектни автомобили, то не бяха електроники, скоростни кутии, амортисьори и прочие. Е разбира се това не важи само за Мерцедес, важи и за ниско бюджетните коли като Форд. Но защо продължаваме да се залъгваме, че БМВ, Ауди и Мерцедес са номер 1,2,3. И конкретно говорим за джиповете. Колите не ги бутам, защото там е друга работа. Така наречените джиповев нямат нито една характиристика на джипа освен 4х4. И сега е момента да ви питам 4WD или AWD? Който незнае кое какво е да прочете. Естествено повечето наречени джипове са 4WD и са далеч зад AWD-то. Но защо ви дрънкам тия глупости. До преди 1 година в България марката Субару беше свързвана само с Imprezata, но след като Tribeca дойде на пазара, мога да кажа, че нашенските паралии могат да карат един истински джип. Разбира се няма ги мощните двигатели, но за нашите пътища 3.6 бензин е предостатъчно, да не говорим, че пред мацките 3.6 и 5.0 реве по еднакъв начин. Разбира се предимството на Субару може да се види само с тест а не, чрез писания по каталозите и гледане на крайната цена с ДДС.
Но да си представим, че имаме 120 бона и ще си купуваме кола. Разбира се вариантите ги знаете, но аз за себе си бих взел една Трибека. И една от причините не е споменатите предимства, а това е че 95% съм сигурен, че колата няма да даде дефект. Освен това системата AWD няма база за сравнение, а как просто влиза във завоите няма равна. Нали разбирате, че говорим за базисният модел не AMG, М-ове и прочие еврота.
Другото което искам да кажа, е че дизеловият двигател на Субару (интегриран в изгодните модели Forester, Outback, Impreza) 110 кВт (150 к.с.) и 350 Нм няма равен и по разход и по-мощност. И той е само 2.0 литра
Е разбира се нямам пари да си позволя лъскавите возила. Затова си взех една Impreza 2.0R Sport бензинка 150 коня без турбо и съм много доволен от всичко. Разбира се и в нея мога да и намеря негативи, но ако ги съпоставим то определено за 50000 лв. с ДДС кола 4х4 AWD чисто нова неможеш си намери.
Надявам се, че не съм обидил никой с поста си. Малко нервно се изказах но ми е писнало от грандомани и пубери в бели "пишман джипове".
Айде със здраве и леко по пътищата!
нека да изясним нещо: Q7, Touareg, ML, GL, Cayenne и прочие там подобно вдигнатите коли не ги пишете към джиповете. Това са високи коли 4х4. Освен да гледаш малко по-високо други предимства нямат. Разбира се ние българите ги използваме за да гледаме простосмъртните от високо и да се правим на грандомани. Манталитет какво да ви кажа. Писнало ми некой селчо в Captiva да ми бибитка на светофара и да ме гледа от горе все едно съм му слуга! И за кво ме гледа така... като светне зеленото неговата 2.0TDI умира 0-100 за 10 секунди понеже по-бързо само на листата с офертата. За горе споменатите от мене "джипове" какво да кажем друго освен, че мацките ги забелязват и са набичени с повече екстри и глупости от които дефакто нямаме нужда.
За жалост българската култура е такава, че знае две думи БМВ и Мерцедес и се води от правилото: Мерцедес и останалите трошляци. Само, че май никой от вас не е ходил до сервиза на Мерцедес (а само до шоурума) да види колко претъпкан с дефектни автомобили, то не бяха електроники, скоростни кутии, амортисьори и прочие. Е разбира се това не важи само за Мерцедес, важи и за ниско бюджетните коли като Форд. Но защо продължаваме да се залъгваме, че БМВ, Ауди и Мерцедес са номер 1,2,3. И конкретно говорим за джиповете. Колите не ги бутам, защото там е друга работа. Така наречените джиповев нямат нито една характиристика на джипа освен 4х4. И сега е момента да ви питам 4WD или AWD? Който незнае кое какво е да прочете. Естествено повечето наречени джипове са 4WD и са далеч зад AWD-то. Но защо ви дрънкам тия глупости. До преди 1 година в България марката Субару беше свързвана само с Imprezata, но след като Tribeca дойде на пазара, мога да кажа, че нашенските паралии могат да карат един истински джип. Разбира се няма ги мощните двигатели, но за нашите пътища 3.6 бензин е предостатъчно, да не говорим, че пред мацките 3.6 и 5.0 реве по еднакъв начин. Разбира се предимството на Субару може да се види само с тест а не, чрез писания по каталозите и гледане на крайната цена с ДДС.
Но да си представим, че имаме 120 бона и ще си купуваме кола. Разбира се вариантите ги знаете, но аз за себе си бих взел една Трибека. И една от причините не е споменатите предимства, а това е че 95% съм сигурен, че колата няма да даде дефект. Освен това системата AWD няма база за сравнение, а как просто влиза във завоите няма равна. Нали разбирате, че говорим за базисният модел не AMG, М-ове и прочие еврота.
Другото което искам да кажа, е че дизеловият двигател на Субару (интегриран в изгодните модели Forester, Outback, Impreza) 110 кВт (150 к.с.) и 350 Нм няма равен и по разход и по-мощност. И той е само 2.0 литра

Е разбира се нямам пари да си позволя лъскавите возила. Затова си взех една Impreza 2.0R Sport бензинка 150 коня без турбо и съм много доволен от всичко. Разбира се и в нея мога да и намеря негативи, но ако ги съпоставим то определено за 50000 лв. с ДДС кола 4х4 AWD чисто нова неможеш си намери.
Надявам се, че не съм обидил никой с поста си. Малко нервно се изказах но ми е писнало от грандомани и пубери в бели "пишман джипове".
Айде със здраве и леко по пътищата!
Във всяка държава има мафия... но само у нас мафията има държава!
- iFlashFreak
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15 Май 2008, 16:04
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Далеч съм от тези пишман-пубери, и имам доста сериозен поглед върху автомобилите
За мен има една страна, където се правят качествени неща, не само автомобили и това е Германия. А отделно има само една марка за мен - BMW 


- Adamov
- iSupport
- Мнения: 1324
- Регистриран на: 22 Дек 2007, 20:37
- Местоположение: Разлог
- Обратна връзка:
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
BMW - Be My Walentine. Това просто е убийствено яко. Начин на живот. Аххх. А аз карам Рено Клио 1991 ;( На някой да му се намира карбуратор 

thoughts are the gun ... words are the bullets
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
- I.Netsov
- Money Maker
- Мнения: 124
- Регистриран на: 01 Май 2008, 08:00
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Adamov ти караш АУДИ ТТ
НЕ СЕ ПРАВИ.
Относно колегата с Джиповете.............. ако трябва да сме честни най-истинския Джип ( офроуд ) е Лада Нива....... но да виждаш хората да я карат ?
Да прав си Кю7, Х5, ГЛ,МЛ, Тоуарег, Каиен са се за гъзария....... но дали е само това ? Аз мога да ти кажа че и от Моя пасат 2007 2.0 ТДИ съм супер доволен, колата си е пушка бързо набира на светофара няма кой да ме дръпне, има страхотно поведение на пътя и какво ли още не, но като се кача в Кю7-цата и пусна на комфортна возия с нейните 3 тона имаш чувството че си в кораб и бавно и меко се носиш по вълните. Аз не говоря за Джип за Офроуд........ аз съм Софиянец къде ще се дигна да ходя по хълмовете и планините. А и все пак в крайна сметка е въпрос на вкус....... Грозното субаро не бих си го взел и 30 000 да струваше.
Иначе за Каптивите съм съгласен с теб. Псевдо гъзари от околностите на града който искат "Джип" ама нямат над 100 бона си взимат каптива за 50 и си връщат ДДС то да им излезне 45. А каптивката горката е пластмаса от горе до долу и трака като каруцата на дядо ми с 2те крави.

Относно колегата с Джиповете.............. ако трябва да сме честни най-истинския Джип ( офроуд ) е Лада Нива....... но да виждаш хората да я карат ?
Да прав си Кю7, Х5, ГЛ,МЛ, Тоуарег, Каиен са се за гъзария....... но дали е само това ? Аз мога да ти кажа че и от Моя пасат 2007 2.0 ТДИ съм супер доволен, колата си е пушка бързо набира на светофара няма кой да ме дръпне, има страхотно поведение на пътя и какво ли още не, но като се кача в Кю7-цата и пусна на комфортна возия с нейните 3 тона имаш чувството че си в кораб и бавно и меко се носиш по вълните. Аз не говоря за Джип за Офроуд........ аз съм Софиянец къде ще се дигна да ходя по хълмовете и планините. А и все пак в крайна сметка е въпрос на вкус....... Грозното субаро не бих си го взел и 30 000 да струваше.
Иначе за Каптивите съм съгласен с теб. Псевдо гъзари от околностите на града който искат "Джип" ама нямат над 100 бона си взимат каптива за 50 и си връщат ДДС то да им излезне 45. А каптивката горката е пластмаса от горе до долу и трака като каруцата на дядо ми с 2те крави.
Using MacBook Air + MacBook Air SuperDrive + iPhone 2g with 8GB storage and FW 1.1.4
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
колега,I.Netsov написа:Adamov ти караш АУДИ ТТНЕ СЕ ПРАВИ.
Относно колегата с Джиповете.............. ако трябва да сме честни най-истинския Джип ( офроуд ) е Лада Нива....... но да виждаш хората да я карат ?
Да прав си Кю7, Х5, ГЛ,МЛ, Тоуарег, Каиен са се за гъзария....... но дали е само това ? Аз мога да ти кажа че и от Моя пасат 2007 2.0 ТДИ съм супер доволен, колата си е пушка бързо набира на светофара няма кой да ме дръпне, има страхотно поведение на пътя и какво ли още не, но като се кача в Кю7-цата и пусна на комфортна возия с нейните 3 тона имаш чувството че си в кораб и бавно и меко се носиш по вълните. Аз не говоря за Джип за Офроуд........ аз съм Софиянец къде ще се дигна да ходя по хълмовете и планините. А и все пак в крайна сметка е въпрос на вкус....... Грозното субаро не бих си го взел и 30 000 да струваше.
Иначе за Каптивите съм съгласен с теб. Псевдо гъзари от околностите на града който искат "Джип" ама нямат над 100 бона си взимат каптива за 50 и си връщат ДДС то да им излезне 45. А каптивката горката е пластмаса от горе до долу и трака като каруцата на дядо ми с 2те крави.
направо си в състояние да разплачеш човек с приказките си
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Аз па карам от време на време GOLF 3 GTI 150 понита (ама нахранени),като за първа кола си е екстра ... на светофарите късам секви френски боклуци за по 50-70 000 лева... не мога да ги разбера тия хора как си купуват френски коли... Немските са си най-добри... Другото,което искам да кажа е че си праих тест с gps-а и се дърпахме с едно приятелче... което беше с чисто нов авенсис 150 коня дизел ... Като карах със 190 ... на него му даваше че кара с 210 ... беше зад мен ... километражите лъжат
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Тука се изказа направо, кои френски коли дърпаш с този GOLF 3 GTI, ако не е тайна, че ми е доста интересно.Дърпаш ги сигурно щото никой не ти се хваща на детските изпълнения да се дърпате...докато не се спре с такива работи всеки ден ще има катастрофи и ще загиват хора.Нищо лично, може и да караш добре, но улицата не е място за състезание!Chekara написа:Аз па карам от време на време GOLF 3 GTI 150 понита (ама нахранени),като за първа кола си е екстра ... на светофарите късам секви френски боклуци за по 50-70 000 лева... не мога да ги разбера тия хора как си купуват френски коли... Немските са си най-добри... Другото,което искам да кажа е че си праих тест с gps-а и се дърпахме с едно приятелче... което беше с чисто нов авенсис 150 коня дизел ... Като карах със 190 ... на него му даваше че кара с 210 ... беше зад мен ... километражите лъжат
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
кажи ми кое рено или ситроенче ще ме драпне на старт(golf тежи 1300 kg а е със 150 коня , коя френска кошница има такова съотношение на тегло/сила... само тея малките старите 105gti май бяха)... и колко катастрофи стават от по-рязък старт като си най-отпред... единствено някои ако мине отляво или отдясно на червено може да ме забърше, но няма аз да съм виновен... Тия катастрофи стават, щото сульо и пульо зимат книжки... Според мен трябва да има и психотест... не само да решиш няколко листовки и да покараш 80 учебни часа кормуване... а ако те скъсат на изпита , да се явяваш докато не го земеш, не всеки е роден за шофьор , трябва да го направят супер труден изпита и тогава едва ли ще има толкова катастрофи... Малцина да зимат книжки , не както сега ,всеки като стане на 18,дава 700 лева за учител 100 лева за изпит 200 за евентуален подкуп и аре за 1000 лева си с книжка шофьор
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Нецов, не съм по дърпането на светофарите, ама понеже никой не може да те дръпне, та се амбицирах. Дай да се пробваме, ама на вързано. Даже може да ти дам малко аванс. Не мога да ви разбера хората с VW. Мечтата ви е да се дърпате с някой. Вечният спор за голфаджиите ми е писнал. Всички казват, че не зависи от колата, а от шофьора, ама нали точно шофьора избира колата? Винаги като спра на светофар до някой голф и почва да ме гледа играчът вътре и да форсира, готов да ме изреже и да ме направи смешен. После ще разказва БМВ колко са скапани и жалки и как съм му дишал изпаренията от газовата уредба. Никога не се връзвам на подобни провокации. Който иска да си троши главата, негова си работа. Аз карам мощна кола само защото ми е спокойно да знам, че мога да изпреваря изключително бързо и да се прибера на сигурно място. Изпитвам огромно удоволствие като настъпя газта докрай, чуя рева на 8-те цилиндъра и усетя ускорението, което ме залепва на седалката, но не обичам да го правя без нужда. Може би защото съм вече и на възраст, но и като млад не си изхвърлях особено. Не знам дали сте забелязали, но дърпачите на светофарите обикновено са с някакви дръгели и се опитват да си избият комплексите. Не съм виждал много поршета, 7-ци или S класи да се правят на юнаци на старт. И крайно време е да разберете, че кола с 1.6, 1.8 или 2.0 двигател, независимо каква марка е, не е спортен автомобили и никога не е била замисляна като такъв. Време е да станем европейци и да свалим тази обремененост от плещите си. С комплекси, завист и тарикатлък няма да стигнем далеч.I.Netsov написа:Adamov ти караш АУДИ ТТНЕ СЕ ПРАВИ.
Относно колегата с Джиповете.............. ако трябва да сме честни най-истинския Джип ( офроуд ) е Лада Нива....... но да виждаш хората да я карат ?
Да прав си Кю7, Х5, ГЛ,МЛ, Тоуарег, Каиен са се за гъзария....... но дали е само това ? Аз мога да ти кажа че и от Моя пасат 2007 2.0 ТДИ съм супер доволен, колата си е пушка бързо набира на светофара няма кой да ме дръпне, има страхотно поведение на пътя и какво ли още не, но като се кача в Кю7-цата и пусна на комфортна возия с нейните 3 тона имаш чувството че си в кораб и бавно и меко се носиш по вълните. Аз не говоря за Джип за Офроуд........ аз съм Софиянец къде ще се дигна да ходя по хълмовете и планините. А и все пак в крайна сметка е въпрос на вкус....... Грозното субаро не бих си го взел и 30 000 да струваше.
Иначе за Каптивите съм съгласен с теб. Псевдо гъзари от околностите на града който искат "Джип" ама нямат над 100 бона си взимат каптива за 50 и си връщат ДДС то да им излезне 45. А каптивката горката е пластмаса от горе до долу и трака като каруцата на дядо ми с 2те крави.
П.П.
Нецов, я ми кажи и още нещо - този пасат сам ли си го купи или ти е служебен?
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Тони, знаеш ли на Ф1 каква им е кубатурата на двигателя? 

Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Да, знам. 2.5 литра.
- I.Netsov
- Money Maker
- Мнения: 124
- Регистриран на: 01 Май 2008, 08:00
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Не ми е служебен пасата сам си го купих, както сам ще си купя и следващата кола Живот и здраве. Не всички в българия на 20 години са мамини синчета и бащите им купуват или шефовете. Някой хора си изкарват парите сами с честен труд, но както и да е. Аз също не карам бързо, по простата причина че съм карък и всеки път когато настъпя малко повече ме спират
И не съм казал че пасата е най-бързата или най-яката кола. Казах че за мен за тези пари е най-добрата. Можеше да си взема, тойота, можеше да си взема рено, митсубиши или какво ли още не, избор до 50-70 хиляди има колкото щеш. Аз си избрах пасата и си ме кефи. Дори ако си взимам "ДЖИП" пак няма да си продам пасата. А и + това винаги съм казвал че за мен кола над 150 коня и 2.0 двигател и "ДЖИП" над 3-3.6 си е излишен разход на гориво и пари. Така или иначе и да искаш в България или поне Окръг София няма къде да ги използваш тези Конски сили. Било то 3500 кубика или 2000 кубика.

Using MacBook Air + MacBook Air SuperDrive + iPhone 2g with 8GB storage and FW 1.1.4
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
2.4anthony написа:Да, знам. 2.5 литра.

Отлична темичка за избиване на комплекси


Нецов, ти ни си money maker, ти направо си money machine. Имаш ли нужда от помощници в бизнеса. Нормално е, ако шефът ти е милиардер, служителите му да са милионери

- Adamov
- iSupport
- Мнения: 1324
- Регистриран на: 22 Дек 2007, 20:37
- Местоположение: Разлог
- Обратна връзка:
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Вече ми липсваше, деденцеammcfc написа: Отлична темичка за избиване на комплексиЯвно автофорумите са претъпкани вече

thoughts are the gun ... words are the bullets
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Добро изказване. Все едно ми четеш мислите.anthony написа:Не мога да ви разбера хората с VW. Мечтата ви е да се дърпате с някой. Вечният спор за голфаджиите ми е писнал. Всички казват, че не зависи от колата, а от шофьора, ама нали точно шофьора избира колата? Винаги като спра на светофар до някой голф и почва да ме гледа играчът вътре и да форсира, готов да ме изреже и да ме направи смешен. После ще разказва БМВ колко са скапани и жалки и как съм му дишал изпаренията от газовата уредба. Никога не се връзвам на подобни провокации. Който иска да си троши главата, негова си работа. Аз карам мощна кола само защото ми е спокойно да знам, че мога да изпреваря изключително бързо и да се прибера на сигурно място. Изпитвам огромно удоволствие като настъпя газта докрай, чуя рева на 8-те цилиндъра и усетя ускорението, което ме залепва на седалката, но не обичам да го правя без нужда. Може би защото съм вече и на възраст, но и като млад не си изхвърлях особено. Не знам дали сте забелязали, но дърпачите на светофарите обикновено са с някакви дръгели и се опитват да си избият комплексите. Не съм виждал много поршета, 7-ци или S класи да се правят на юнаци на старт. И крайно време е да разберете, че кола с 1.6, 1.8 или 2.0 двигател, независимо каква марка е, не е спортен автомобили и никога не е била замисляна като такъв. Време е да станем европейци и да свалим тази обремененост от плещите си. С комплекси, завист и тарикатлък няма да стигнем далеч.
ПС: Много ми хареса: После ще разказва XYZ колко са скапани и жалки и как съм му дишал изпаренията от газовата уредба.
iPhone 3GS 16GB Black BG / FW3.1.2 JB
iPhone 3G 16GB Black IT / FW3.0 JB
MBP [late '08]
iPhone 3G 16GB Black IT / FW3.0 JB
MBP [late '08]
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Сандо, по-добре помисли от 4 литра колко кончета ще извадят. Иначе Нецов е големеца
На 20 години изкарава по 70К на месец с честния си труд. Поклон.

Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Аз в момента карам едно голфче (причини няма да обяснявам) и ми дотегна по светофарите разни сельовци с Астра да ме гледат подканващо "Аре да се дръпнем"... 'щото по дефиниция всички с Голф са "бегачи", та явно и аз трябва да съм. Тъпо.
Човек няма да стане по-добър или по-лош шофьор в зависимост каква кола кара - аз карам по един и същи начин, без значение дали е сега голфа, а6 олроуда преди това или бялата q7 s-line на брат ми (който пък според друг изказал се, явно е някакъв псевдо гъзар - какви ли не смешни коментари прочетох в тая тема). Както аз няма да си променя шофьорлъка, така и русата кака на светофара пред мен няма да стане по-добра шофьорка от това, че кара X3.
Аз казах, хау!
Човек няма да стане по-добър или по-лош шофьор в зависимост каква кола кара - аз карам по един и същи начин, без значение дали е сега голфа, а6 олроуда преди това или бялата q7 s-line на брат ми (който пък според друг изказал се, явно е някакъв псевдо гъзар - какви ли не смешни коментари прочетох в тая тема). Както аз няма да си променя шофьорлъка, така и русата кака на светофара пред мен няма да стане по-добра шофьорка от това, че кара X3.
Аз казах, хау!
Български субтитри за всеки!
Моето творчество!
Моето творчество!
- I.Netsov
- Money Maker
- Мнения: 124
- Регистриран на: 01 Май 2008, 08:00
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Тони, не изкарвам по толкова на месец. По колко искарвам си е моя работа се пак но не си прав. ( няма да се заяждам )
Сиско баце
трябва на лична да полафим малко за това бяло слине Кю 
Сиско баце


Using MacBook Air + MacBook Air SuperDrive + iPhone 2g with 8GB storage and FW 1.1.4
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Нецов, аз го казвам в добрия смисъл, не се ебавам. Изкарвай колко си искаш и още толкова. Със здраве да си ги харчиш.
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Мечта! 2105 с lambo style врати



Български субтитри за всеки!
Моето творчество!
Моето творчество!
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Извинявай ме за Офф-а,но майка ми е лекар (GP с голяма практика) и неможе да си позволи кола до 70к лв.,а ти на 20 години можеш просто накъде отива тази държава (ти какво работиш),учиш ли.Извинете ме за това,но се ядосах като знам,че всеки ден тя работи нон-стоп,тя ходи по адреси,оправя документация всичко (и да не забравя,че бива проверявана от здравната каса всеки месец,защото имала голяма практика и я глобяват,защото например нямала жълто кошче с педал просто нямам думи ами ако кошчето е бяло (както беше в дадения случай)),за да има добър доход,а някой който е 20 години може да кара кола до 70 000.I.Netsov написа:Не ми е служебен пасата сам си го купих, както сам ще си купя и следващата кола Живот и здраве. Не всички в българия на 20 години са мамини синчета и бащите им купуват или шефовете. Някой хора си изкарват парите сами с честен труд, но както и да е. Аз също не карам бързо, по простата причина че съм карък и всеки път когато настъпя малко повече ме спиратИ не съм казал че пасата е най-бързата или най-яката кола. Казах че за мен за тези пари е най-добрата. Можеше да си взема, тойота, можеше да си взема рено, митсубиши или какво ли още не, избор до 50-70 хиляди има колкото щеш. Аз си избрах пасата и си ме кефи. Дори ако си взимам "ДЖИП" пак няма да си продам пасата. А и + това винаги съм казвал че за мен кола над 150 коня и 2.0 двигател и "ДЖИП" над 3-3.6 си е излишен разход на гориво и пари. Така или иначе и да искаш в България или поне Окръг София няма къде да ги използваш тези Конски сили. Било то 3500 кубика или 2000 кубика.





- I.Netsov
- Money Maker
- Мнения: 124
- Регистриран на: 01 Май 2008, 08:00
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
хайде да не отиваме на лична основа.
Моля модераторите да позачистят.
Моля модераторите да позачистят.
Using MacBook Air + MacBook Air SuperDrive + iPhone 2g with 8GB storage and FW 1.1.4
Re: Дискусия: Какви коли, марки и всичко около тях
Май темата трябваше да е "кой каква кола кара"
А по въпроса за най-добрата кола, за мен е М5 заради заради начина по които може да се кара
(Някои хора ще ме разберат какво имам предвид.. )
А за Мерцедесите: хубави, луксозни, тромави, мощни и незавиващи
Тоест автобуси
Чакаи да си едитна "й" , че разни голфаджии ще ме погнат...

А по въпроса за най-добрата кола, за мен е М5 заради заради начина по които може да се кара

А за Мерцедесите: хубави, луксозни, тромави, мощни и незавиващи
Тоест автобуси

Чакаи да си едитна "й" , че разни голфаджии ще ме погнат...
Apple iPhone 3G 16GB OS3 White and Never Locked