Това е мястото за обсъждане на всичко свързано с iPhone, което не може да бъде причислено към по-тясно специализираните подфоруми - информация, новини, аксесоари, въпроси, спорове и всичко друго, за което се сетите, свързано с мобилния апарат на Apple.
TheOriginal написа:Не му давай ресет, че голям купон ще стане.
Да, попрочетох малко из нета и всички, които са го направили, са вдигнали всенародни тържества Ще го мъча с някаква програма като се прибера по Коледа Мерси все пак.
Отново съм аз, сложих сим-карта на M-tel изписва ми No service.. Свързан е с WiFi и стигам до apple id и pass при което ми изписва " this iphone is currently linked to an apple id (....). Sign in with the Apple ID that was used to set up this Iphone.
Реших да пробвам да вляза в сайта на Apple през компютъра и стана, влезнах си в акаунта всичко си е наред, но не мога да вляза през телефона?! Какъв е проблема.....
Какво значи това? Какво мога да направя по въпроса.. АЗ влезнах и в iCloud през комрютъра, но не мога да деактивирам find my iphone тъй като изобщо не ми разчита сим-карта... Моля ви помогнете ми, днес ходих до 2 сервиза и ме посъветваха да го ресетна дори не знам как става?
Където и да ходиш, незнаеш ли Apple ID и паролата на стария собствeник,няма как да стане!
Имаш 45 дена да развалиш сделката,ако действително телефона е от ebay.
Добре аз имам паролата и ай-дито просто не ми го разчита в телефона, как да ви обясня?! Влизам през компютъра в акаунта на собственика, а през телефона не мога, това е..
АКО продавача в ибей е бил описал този проблем,в търга си,а ти не си го разбрал-си е твой проблем.АКО обаче не е бил написал за проблема,може да повдигнеш оплакване и претенция за връщане,поради неправилно описание на продавания артикул.Т.е претенцията трябва да е затова,че данните,които ти е дал не са валидни,поради което телефона не може да се използва по предназначение,а това не е споменато от продавача(ако наистина не е) .