Проблем с приложението за обработка на снимки Retrica

Информация за всички приложения, специално предназначени за iPhone или iPod touch. Вижте какво ново и интересно може да качите на вашето любимо мобилно устройство...
saiko
Мнения: 4
Регистриран на: 23 Юли 2009, 20:03

Проблем с приложението за обработка на снимки Retrica

Мнение от saiko »

Здравейте! Извинявам се предварително, ако темата и въпросът ми не са за тук. Използвах търсачката, но не открих нищо писано за въпросното приложение. Изтеглих си го и за запаметяването на всяка обработена снимка искаше 0,89€, затова реших да го изтрия и да си купя платената версия за 1,79€, но отново ми иска за всяка снимка по 0,89€. Въпросът ми е за какво платих? Сумата със сигурност е взета, виждам го по извлечението.
Аватар
Alxx
supporter
Мнения: 1315
Регистриран на: 09 Дек 2008, 21:28
Местоположение: dev/null

Re: Проблем с приложението за обработка на снимки Retrica

Мнение от Alxx »

Пиши на епъл и си искай парите обратно.
"Мисля-значи съществувам"
saiko
Мнения: 4
Регистриран на: 23 Юли 2009, 20:03

Re: Проблем с приложението за обработка на снимки Retrica

Мнение от saiko »

Това ми отговориха :

Thank you for contacting iTunes Store Customer Support! My name is Beng. I'm glad to assist you today.
In my understanding, you already purchased the App but you are being build again if you want to save photos. I know how you can be concerned about this and the inconvenience this has caused. Let me check this for you.
I look into this for you and I reviewed the app that you purchased. It appears that the one that you are seeing is an in-app purchase. I see that in this app, if you wish to edit or save album, there is a fee of 0,89 €.
Since this charge is within the app, it would be best to contact the developer of this App for more information on saving your photos. You may be able to get in touch with them thru this link:
http://retrica.co
You can ask for information if there's a way to save your photos without incurring charges.
Important: Mention of third-party websites and products is for informational purposes only and constitutes neither an endorsement nor a recommendation. Apple assumes no responsibility with regard to the selection, performance, or use of information or products found at third-party websites. Apple provides this only as a convenience to our users. Apple has not tested the information found on these sites and makes no representations regarding its accuracy or reliability. There are risks inherent in the use of any information or products found on the Internet, and Apple assumes no responsibility in this regard. Please understand that a third-party site is independent from Apple and that Apple has no control over the content on that website.

I hope this information has been helpful. If you have further questions, please let me know. Take care, Gabriela. Thank you for choosing iTunes.

Sincerely,
Публикувай отговор