Става въпрос за айфон 4с, закупен от Германос през Юли (на изплащане за 2 години).
Месец по-късно диспея дава дефект и започва да губи чувствителност в горната си част. Не е изпускан, няма дори драскотина... моята приятелка, закупила телефона го връща на Германос, за да й го сменят с нов евентуално.
След една-две седмици обаче, от сервиза на Германос й се обаждат и й казват, че понеже айфона бил отварян гаранцията му не важала и не можели да й дадат нов. Тя естествено се ядосва, защото никога дори не си е помисляла да отваря айфона и подава жалба. Точните им думи са: "Липсва едно болтче в телефона, което означава, че сте го отваряли"

От един месец няма отговор на жалбата. Управителя на магазина държи телефона и ни казва, че ако си го вземем обратно приемаме, това което са ни казали от сервиза и губим гаранцията...
Няма къде да проверим какво става с жалбата... не мога да намеря мейл на Епъл за оплаквания, а телефона си стои в магазина и гаранцията му си тече... Моля дайте съвет!!