Фабрично отключване от AT&T

Всички ваши проблеми и въпроси, свързани с процедурата по отключване на достъпа до файловата система на телефона и активирането на пълната GSM функционалност за произволен мобилен оператор.
Публикувай отговор
Аватар
izzo
Мнения: 431
Регистриран на: 26 Ное 2008, 17:26
Местоположение: Квартала на обречените
Обратна връзка:

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от izzo »

vescho написа:колеги вижте аз какво получих не знам как да го разбирам

Dear Veselin,

Thank you for taking the time to e-mail AT&T in regards to unlocking your AT&T devices. I apologize for any issues this may have caused you. My name is Linda Shepard and it will be my pleasure to assist you today.

I have submitted a request for you to receive a unlock code for your device. You will get a response back by email within 8 days of your original request for a unlock code, if your device is eligible to be unlocked. Your case # is CM20120423_39891668.

Veselin, I hope that the information provided has been helpful and has resolved all of your questions. Should you have additional concerns or questions about this issue please reply to this email. If you need to contact us again regarding a new issue please send us another email via the contact link through your online account. My name is Linda Shepard and I thank you for being a valued AT&T customer for several years.

I encourage you to visit our web site (http://www.att.com/wireless) often to view current and previous monthly statements, make payments and to shop for new product and service offerings.


Sincerely,

Linda Shepard
AT&T
Online Customer Care Professional


Help AT&T improve our service to you! Please complete our short survey about your e-mail Customer Service experience. Click on:
http://www.wireless.att.com/supportsurv ... 1331397***


The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative.

(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.


Original Message Follows: ------------------------

Dear Sir/Madam,

I would really like to officially unlock my iPhone(4 или 3gs). My name is Veselin My IMEI is 01 264700 645565 7 , i tried contacting AT&T via live chat, but had no luck. I will really appreciate your help on my problem.

Драги "КОЛЕГА" Веселин, kak изпрати искане да ти отключат телефона като тва не моеш да разбереш - копи/пейст?

"I have submitted a request for you to receive a unlock code for your device. You will get a response back by email within 8 days of your original request for a unlock code, if your device is eligible to be unlocked."
Изпратила съм искане да получите ънлок код за Вашето устройство. Ще получите имейл до 8 дни от когато e изпратно изискването, АКО УСТРОЙСТВОТО ВИ ПОДЛЕЖИ НА ОТКЛЮЧВАНЕ.
iiivo
Мнения: 10
Регистриран на: 31 Май 2011, 00:35

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от iiivo »

На 20 изпратих искане и получих това Благодарим Ви, че отделихте време до електронна поща AT & T. Разбирам, че бихте искали отключване код за iPhone. Моето име е Джеймс Смит и аз ще бъдем щастливи да ви помогнем с вашето запитване.

Са представили случая, за да разгледа искането Ви за отключване код за вашия iPhone. Вашият случай е CM20120423_39913461. Очаква се резолюция дата е 01.05.2012. Ще се свърже, след като делото приключи.

Моля, бъдете наясно, сегашната ни прогноза е 8 работни дни обаче се дължи на сегашния ни голям обем на исканията, процесът може да отнеме повече време.

Иво, Моето име е Джеймс Смит, и аз ви благодаря за електронна поща AT & T.

С уважение,

Джеймс Смит
AT & T
Онлайн клиенти Care Professiona
DJODRDAN
Мнения: 2
Регистриран на: 19 Апр 2012, 12:36

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от DJODRDAN »

Това ми отговориха днес. Но не виждам кейс код. Някои знаели защо.

Dear Lyubomir Lambov,



Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone last 4 IMEI 4659. My name is Steven VanDyke, and it will be my pleasure to assist you today.



We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.



To complete the unlock, simply:

1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.

2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.

3. Backup and restore your iPhone using iTunes.

For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.

4. After restoring, your iPhone will be unlocked.



Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.

For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.



Lyubomir Lambov, I hope that the information provided has been helpful and has resolved all of your questions. Should you have additional concerns or questions about this issue, please reply to this email. If you need to contact us again regarding a new issue, please send us another email via the contact link through your online account. My name is Steven VanDyke and I thank you for contacting AT&T.



Sincerely,



Steven Vandyke

AT&T

Online Customer Care Professional
500193
Мнения: 8
Регистриран на: 22 Дек 2011, 02:11

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от 500193 »

Направи каквото са ти написали ако го направиш коректно ще ти се отключи, а колкото до case numbera на мен ми изпратиха имейл с него а днес е последната дата на която трябва да ми пратят имейл със съобщение дали може да се отключи!
jullz
Мнения: 13
Регистриран на: 11 Юли 2011, 21:21

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от jullz »

Според мен още Не е изтекъл договора към този телефон.
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. Sign up for free! http://db.tt/YPXwHwzz
vescho
Мнения: 4
Регистриран на: 14 Сеп 2011, 15:38

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от vescho »

Колеги 8 ден чакам да получа отговор от вторият им е мейл възможно ли е да не получа отговор ако неможе да бъде отключен ?
metyr
Мнения: 14
Регистриран на: 30 Мар 2012, 19:09
Местоположение: Русе

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от metyr »

Аз на 14 април им писах и още няма нищо. Преди два дена се изнервих, че няма отговор и пак им писах да питам има ли развитие и днес ми отговориха, че заради много запитвания се бавела процедурата. Така че може да отиде и един месец.
Аватар
Marutyan
Мнения: 36
Регистриран на: 15 Окт 2009, 11:34
Местоположение: Пловдив

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от Marutyan »

моя случай е следния: писах писмо на at&t че имам телефон iphone 4 с изтекъл договор и няма задължения. след 5 мин получих автоматичен отговор че назначен проверяващ по моя случай и че трябва да изчакам 24 часа за отговор. В същото време се обадих по скайп(безплатно) и оператора ми съобщи че трябва да съм настоящ или бивш клиент на at&T ,В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ДА НЕ СЕ НАДЯВАМ НА ОТКЛЮЧВАНЕ!!!
след около 48-50 часа получих такъв отговор

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone
IMEI# 2146.

AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person
requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T
customer who can provide the phone number or account number for the
account; the iPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract
obligations, including any term commitment, associated with the device
to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been
reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good
standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active
for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible
for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other
unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed
member of the military who is a current AT&T customer in good standing
and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person
who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no
commitment' price and can provide proof of purchase.

Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.


Sincerely,

Thomas Ekren
AT&T
Online Customer Care Professional




The information provided in this e-mail is intended for the view and use
of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or
relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the
right to amend, modify or replace the written content of this message to
correct or update answers provided to Subscriber. No term of
Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified
by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T
representative.

(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T
logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T
Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks
contained herein are the property of their respective owners.

веднага реших да се обадя пак (по скайп) този път казах че телефона ми е подарък от сестра ми ,която е абонат на at&t
оператора се оказа готин и след като провери имея ми даде кейс номер и каза че от 3 до 5 дни ще получа мейл от apple
сега остана да чакам!
Аватар
Marutyan
Мнения: 36
Регистриран на: 15 Окт 2009, 11:34
Местоположение: Пловдив

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от Marutyan »

минаха около 2 часа ,реших да проверя ! деактивирах телефона със SAM и го вързах към ITUNES и .............
ЧЕСТИТО !!! имам iphone NEVERLOCK !!!
=))
vescho
Мнения: 4
Регистриран на: 14 Сеп 2011, 15:38

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от vescho »

Вчера получих следния отговор Thank you for taking the time to e-mail AT&T.
 
AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:
• The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for their account.
• The iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied
• The iPhone has not been reported lost or stolen.
 
Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.
 
**AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and for a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.
Аватар
Marutyan
Мнения: 36
Регистриран на: 15 Окт 2009, 11:34
Местоположение: Пловдив

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от Marutyan »

това писмо е copy/paste . найдобре да звъннеш,ако ти откажат,пробвай пак ,вероятноста да попаднеш на един и същия оператор е нищожна
успех!
iiivo
Мнения: 10
Регистриран на: 31 Май 2011, 00:35

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от iiivo »

Marutyan написа:моя случай е следния: писах писмо на at&t че имам телефон iphone 4 с изтекъл договор и няма задължения. след 5 мин получих автоматичен отговор че назначен проверяващ по моя случай и че трябва да изчакам 24 часа за отговор. В същото време се обадих по скайп(безплатно) и оператора ми съобщи че трябва да съм настоящ или бивш клиент на at&T ,В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ДА НЕ СЕ НАДЯВАМ НА ОТКЛЮЧВАНЕ!!!
след около 48-50 часа получих такъв отговор

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone
IMEI# 2146.

AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person
requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T
customer who can provide the phone number or account number for the
account; the iPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract
obligations, including any term commitment, associated with the device
to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been
reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good
standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active
for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible
for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other
unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed
member of the military who is a current AT&T customer in good standing
and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person
who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no
commitment' price and can provide proof of purchase.

Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.


Sincerely,

Thomas Ekren
AT&T
Online Customer Care Professional




The information provided in this e-mail is intended for the view and use
of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or
relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the
right to amend, modify or replace the written content of this message to
correct or update answers provided to Subscriber. No term of
Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified
by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T
representative.

(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T
logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T
Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks
contained herein are the property of their respective owners.

веднага реших да се обадя пак (по скайп) този път казах че телефона ми е подарък от сестра ми ,която е абонат на at&t
оператора се оказа готин и след като провери имея ми даде кейс номер и каза че от 3 до 5 дни ще получа мейл от apple
сега остана да чакам!
Аз,получих същота писмо,искаха ли ти телефонен номер на сестра ти
Аватар
Marutyan
Мнения: 36
Регистриран на: 15 Окт 2009, 11:34
Местоположение: Пловдив

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от Marutyan »

не, нищо не ми иска освен имей и мейл, отколкото разбрах като ти дадат кейс номер, означава че от at&t са изпратили заявка в apple за отключване
всичко зависи от оператора,в какво настроение е
iiivo
Мнения: 10
Регистриран на: 31 Май 2011, 00:35

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от iiivo »

Обадих се по телефона и ми казаха че моя случей е отворен, искаха ми десет цифрен номер.Аз видях че на картата има два номера и им ги пратих.Дано стане нещо
iiivo
Мнения: 10
Регистриран на: 31 Май 2011, 00:35

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от iiivo »

Това са ножите условия за отключване What are the eligibility requirements for unlocking iPhone?

General Eligibility Requirements for Unlocking iPhone
AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:

The person requesting the unlock is: (i) a current AT&T customer; or (ii) a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account.
The iPhone was designed for use on AT&T's network;
All contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; and
The iPhone has not been reported lost or stolen.
Current customers will be allowed five (5) unlocks per account, per year, so long as their account is in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days.

Former customers will be allowed five (5) unlocks per former account so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.

In addition, AT&T will unlock an iPhone for: (i) an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and (ii) a person who purchased the iPhone from an authorized location at the "no commitment" price and can provide proof of purchase.



AT&T reserves the right to deny any unlock request that it concludes would result in an abuse of this policy or is part of an effort to defraud AT&T or its customers. AT&T further reserves the right to alter this unlocking policy at its discretion without advance notice.


Някой има ли идея откаде да се вземат необходимите неща
Аватар
izzo
Мнения: 431
Регистриран на: 26 Ное 2008, 17:26
Местоположение: Квартала на обречените
Обратна връзка:

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от izzo »

iiivo написа: Някой има ли идея откаде да се вземат необходимите неща
Имам я, от Алди-то в Дружба в София. Последно ги продаваха на кило преди седем-осем години (кога още немаше Алди у България, ама нейсе), сега не знам как е B|


Бахти са като почнаха AT&T да разключват телефони и куцо кьораво сакато като мухи на лайно (БЕЗ извинение) се навъди,
секи бърза иска се едно е на умирачка ебаси, ама никой не ебава да вложи малко усилия - било то да си преведе коректно,
било то да прочете внимателно, ако не говориш инглиш - има Google Translate, даже и да помисли малко!!!
Е тфа не е вуна!!!



Айде сега сериозно:
Генерални изисквания за разключване на iPhone
АТ§Т ще разключи iPhone при следните условия:

Личността която иска разключване е: (i) текущ клиент на АТ§Т; или (ii) бивш клиент на АТ§Т който може да предостави телефонен номер или акаунт номер.
iPhone е бил предназначен за използване в мрежата на АТ§Т;
Всички задължения по договора, включително и изтичане на договора за време, свързани с телефона който ще бъде разключен са били изпълнени;
и iPhone не е бил загубен или откраднат.
На текущи клиенти се позволяват пет (5) разключвания на акаунт, на година, стига акаунта да е в добро състояние без стари задължения или неплатени сметки
и е бил активен поне шейсет (60) дни.

На бивши клиенти се позволяват пет (5) разключвания на бивш акаунт стига да не дължат на АТ§Т неустойка от прекратен договор или друга неплатена сметка.

В допълнение, АТ§Т ще разключи iPhone за: (i) текущи и на служба военнослужещи които са текущи клиенти на АТ§Т чийто акаунт е в добро състояние и които могат
да предоставят доказателство че са текущо военнослужещи; и (ii) личност която е закупила iPhone от оторизирано място на цена "без договор" и може да предостави касова бележка.

АТ§Т си запазва правото да откаже разключване ако заключи че разключването ще е в разрез с правилата или е част от намерение да бъдат измамени клиенти на АТ§Т.
АТ§Т също така си запазва правото да променя правилата за разключване по свое усмотрение без предварително уведомяване.


Сори ако на някой не му изнася тфа което написах, и дано мод не ме отнесе като куцо пиле домат,
ама като четем последните две страници пълни с бливоч от хора които са се регистрирали на форума преди ебемнайсеминути и единствените им три
"гениални" шльокавици са в тая тема, не се сдържах.

Айде успех с ънлокването на све, аз отивам ангренаж да сменявам.
DJ_Rony
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Юни 2009, 23:05
Местоположение: Plovdiv

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от DJ_Rony »

Изпратих писмо за 3GS от 29та седмица на 2011. Не знам историята на телефона, но дано го одобрят. Уж е взет от тях и е с изтекъл договор, пък ще видим.

ЕДИТ: Ето отговора от АТ&Т. До колкото разбрах от него телефона имал технически затруднения за да бъде отключен? Възможно ли е да е защото съм с къстим 5.1 с запазване на ББ (05.16.02), който качих директно върху 4.3.5?
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone IMEI: *********** 6197 . My name is Ashley Pratt and I will be happy to assist you.

We are unable to complete your request at this time due to the following reason:

The unlock code for this device is unavailable due to security restrictions based on the device's history. You may want to return the device and/or provide feedback to the seller.

AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances: the person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account; the iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied; the iPhone has not been reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance. AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.

Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band phone and will work in many countries across the globe. Please visit www.wireless.att.com/learn/international/ for information on traveling abroad with iPhone.

For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500. If you are currently not in the United States, you can contact our international wireless care department at +1 916-843-4685 24/7. We thank you for your continued business.

Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.
iPhone 4S user, 5.1 waiting for jailbreak,,
victor11
Мнения: 2867
Регистриран на: 30 Апр 2008, 17:17
Местоположение: София

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от victor11 »

Хубаво е и да прегледаш темата, не само да пишеш в нея и да си правиш свободни интерпретации.
viewtopic.php?f=19&t=40092&p=260459&#p260459

Оправи си също подписа, нарушава правилата.
DJ_Rony
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Юни 2009, 23:05
Местоположение: Plovdiv

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от DJ_Rony »

Всъщност темата съм я прочел 2 пъти от-до, преди да пусна мнението. Това, което си ми дал като отговор не ми отговаря на въпроса, а единствено показва някакъв човек със същия проблем и 1 предположение. Това, за което съм питал е, че искам още предложения, дали е възможно да видят че бейзбенда и фирмуера ми не съвпадат от базата данни на АТ&Т(или ейпъл). Както и да е, смятам да си отговоря сам като направя рестор и ги помоля пак.
Ако не стане, то ще помоля, но за да не излизаме много от темата отговорите на ЛС, някои да ми сподели има ли вариант да отключа 2011 29-та седмица ББ 05.16.02 или ББ на версия 5.1(не помня кой е), като е ясно, че с 06.15 няма да стане, защото ще го брикне. Аз се сещам само за геви(турбосим) и Т-мобайл(но не са вариант защото е чак през 07.2013)
iPhone 4S user, 5.1 waiting for jailbreak,,
Аватар
Alxx
supporter
Мнения: 1315
Регистриран на: 09 Дек 2008, 21:28
Местоположение: dev/null

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от Alxx »

Няма ънлок, имаш паметник, освен ако не ти се дават кинти за хардуерно отключване. Ще ти кажа и защо ат&т не те бръснат: или е взет на договор, който някой е позабравил да плаща, или е обявен за краден(по - вероятно, имайки предвид останалата част от отговора).
"Мисля-значи съществувам"
DenieR
Мнения: 10
Регистриран на: 27 Окт 2011, 19:27

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от DenieR »

някой може ли да ми даде повече информация за това:

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
We are unable to complete your request at this time due to the following reason:
- No valid current or former mobile/account number associated with request.

Please click the following link for AT&T's General Eligibility Requirements for Unlocking iPhone.
Thank you for your inquiry.
Sincerely,
The AT&T Customer Care Team

благодаря!
DJ_Rony
Мнения: 9
Регистриран на: 17 Юни 2009, 23:05
Местоположение: Plovdiv

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от DJ_Rony »

Телефона ти сигурен ли си, че е заключен към АТ&Т? Да не си объркал някоя цифра в ИМЕИ кода?
iPhone 4S user, 5.1 waiting for jailbreak,,
Аватар
izzo
Мнения: 431
Регистриран на: 26 Ное 2008, 17:26
Местоположение: Квартала на обречените
Обратна връзка:

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от izzo »

DenieR написа:някой може ли да ми даде повече информация за това:

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
We are unable to complete your request at this time due to the following reason:
- No valid current or former mobile/account number associated with request.

Please click the following link for AT&T's General Eligibility Requirements for Unlocking iPhone.
Thank you for your inquiry.
Sincerely,
The AT&T Customer Care Team

благодаря!
@-)
izzo написа: ако не говориш инглиш - има Google Translate
metyr
Мнения: 14
Регистриран на: 30 Мар 2012, 19:09
Местоположение: Русе

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от metyr »

И на мен ми отговориха след един месец чакане, че няма асоцииран акаунт с IMEI номера ми. След като си разменихме няколко е-мейла стигнах до там, че ми искат да им дам GSM номер на AT&T. Сим картата дойде с телефона, но не знам как да разбера какъв и е номера реално. Дайте някакви идеи.
Аватар
gogi71
Мнения: 2268
Регистриран на: 07 Мар 2010, 17:18
Местоположение: Бургас

Re: Фабрично отключване от AT&T

Мнение от gogi71 »

Сложи картата на AT&T в телефона и го свържи със iTunes.

Изображение
Публикувай отговор