ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Ако сте новобранец и имате iPhone или iPod touch отскоро, то тук е мястото, от което трябва да започнете (+ функцията за търсене на форума), преди да зададете за пореден път някой от най-честите въпроси!
Koki4a8009
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Окт 2016, 09:06

ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Мнение от Koki4a8009 »

Здравейте на всички нов съм в форома и доста се порових в него но не откривам моят проблем а той е Преди седмица си изтеглих игра и в последствие си купих злато за играта с Виза карта и си играх Дотук всичко е ОК и вчера когато ми дойде ъпдейт не на играта а в App Store на стандартни не платени приложения и след това още няколко такива НЕ успях да ги ъпдейтна защото когато направя това ми излиза някакво съобщение което като му дам напред и ме препраща към каратата и ме кара да си плащам за да се изтегли НО в нея в момента няма пари и нищо не се случва и неможе да се изтегли и да ОТБЕЛЕЖА че като излезне ИОС 10 си купх 200гб памет в iCloud и вчера ми дойде SMS че трябва да си платя отново за тази памет та можеби от там нещо се прецака не зная но ВЪПРОСАТ МИ Е как да премахна тази карта от тел или как да се справя с проблема за да мога да си ъпдейтвам както преди моля ви за ПОМОЩ благодаря предварително на всички отзовалисе на молбатами :) :) :)
dessyteneva
Мнения: 70
Регистриран на: 05 Авг 2014, 20:09

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Мнение от dessyteneva »

Внеси пари по картата и всичко ще се оправи, нямаш средства за покупките, най-вероятно след таксата за iCloud е излязла на минус или просто не е минало плащането, поради липса на средства, докато не се погасят задълженията, няма да можеш да правиш нищо в AppStore.
Koki4a8009
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Окт 2016, 09:06

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Мнение от Koki4a8009 »

Благодаря ти за бързият отгово. Но най вероятно не си ме разбрал. Аз не искам да продължавам с това плащане в iCould. Искам да го прекратя и да си изтрия тази карта данните и повече да не се занимавам и всичко да си дойде на мястото. Без да плащам за нищо повече ако може малко помощ как да се справя ще съм много благодарен. ;;)
dessyteneva
Мнения: 70
Регистриран на: 05 Авг 2014, 20:09

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Мнение от dessyteneva »

Плащането можеш да си прекратиш от профила, но трябва да погасиш задълженията, защото нищо няма да можеш да ъпдейтваш и скоро ще започнат проблеми с приложенията. Иначе тук е описано как да спреш абонамента:
https://discussions.apple.com/thread/34 ... 0&tstart=0
Koki4a8009
Мнения: 3
Регистриран на: 13 Окт 2016, 09:06

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Мнение от Koki4a8009 »

Не те разбирам за какви плащания ми говориш и задължения никъде нищо нямам само този iCloud на който миналия месец като доиде IOS 10 нямах място в него и си купих 200 гб. можеби него визираш. Като не знаех че всеки месец трябва да плащам и май до преди няколко дни си ъпдейтвах без проблем ама сега каво става не зная. Аз не искам да продължавам да го плащам и незная как да го прекратя този абонамент но ще се пробвам от този линк който ти си ми пратил за което ти благодаря.
dessyteneva
Мнения: 70
Регистриран на: 05 Авг 2014, 20:09

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Мнение от dessyteneva »

Отговорих ти на съобщението, трябва системата да успее да си вземе парите и да спреш абонамента, това е, иначе тя ще си търси всеки месец сумата, а ти няма да можеш да ползваш апстора.
Аватар
gogi71
Мнения: 2268
Регистриран на: 07 Мар 2010, 17:18
Местоположение: Бургас

Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ЪПДЕЙТ

Мнение от gogi71 »

Koki4a8009 написа:Не те разбирам за какви плащания ми говориш и задължения никъде нищо нямам само този iCloud на който миналия месец като доиде IOS 10 нямах място в него и си купих 200 гб. можеби него визираш. Като не знаех че всеки месец трябва да плащам и май до преди няколко дни си ъпдейтвах без проблем ама сега каво става не зная. Аз не искам да продължавам да го плащам и незная как да го прекратя този абонамент но ще се пробвам от този линк който ти си ми пратил за което ти благодаря.
Просто сложи 20 лева в карта от Apple ще е проверят(някъде към 8 лева ще ти задържат),след като ти ги върнат ще ти излезне бутона "None" /?)
Публикувай отговор