Проблемът
Проблемът! Там общо взето ще видите, какво е препатил потребителят JorGa. Идва му новичкото телефонче отключва го и... греда. Телефонът почва да прави мизерии. Свързва се на скайп със мен и колегата Томи за съвет. Това обаче, което ми направи впечатление и това, за което пиша тази тема е следното. Човекът почти не е ползвал телефон преди да пристигне неговият. Питаше ме разни неща, но аз му отговарях много лаконично. Това явно го амбицира започна да рови в Google и във нашия форум. В крайна сметка след два се беше справил САМ (с адски минимална помощ от наша страна) с проблема: Repair Needed, който за начинаещ е доста голямо предизвикателство. Пиша тази тема не защото е като увод от Имаш Поща, а защото това е пример какво трябва да правят 90% от потребителите на този форум. ЧЕТЕНЕ му е майката. И тогава въпросите. Значи има хора които едно МЕРСИ не казват, но има и такива които са упорити и сами си решават проблемите. А аз се чудя: "Защо ли не са всички като JorGa"
За това призовавам всички нови потребители:
1во. Да се запознаят с правилата на форума
2ро. Да отделят време и да потърсят възможно най-много информация за проблема си
3то. И ако все пак не намерят нищо, тогава да се обърнат за помощ към модератор или да напишат тема.
Потребителят JorGa-или какво трябва да правят 90% от юзърите
- Adamov
- iSupport
- Мнения: 1324
- Регистриран на: 22 Дек 2007, 20:37
- Местоположение: Разлог
- Обратна връзка:
Потребителят JorGa-или какво трябва да правят 90% от юзърите
thoughts are the gun ... words are the bullets
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
Re: Потребителят JorGa-или какво трябва да правят 90% от юзърите
Принципно си прав, но с някои условности.
Първичната идея на Интернет обществата, е да не ти се налага да се справяш САМ
Сещам се за няколко модела потребители (и ситуации), при които питанките биха могли да бъдат простени. Някои хора просто не знаят по какви ключови думи да търсят в търсачката и когато не успеят да намерят нищо (въпреки, че го има описано), прибягват до питане. Има и друга ситуация - когато ти се омаже телефонът, в някои случаи не можеш да произвеждаш и приемаш разговори. В подобна ситуация (ако разговорите ти са наложителни, а нямаш друг телефон) някак не му се търси на човек из 10 страници с теми.
Иначе идеалният вариант е да се запознаеш с максимално количество информация още преди да си се добрал до продукта. Един вид да си подготвен поне базово за новото "приключение"... и пак не си застрахован от задънени улици! При всичката информация, която изчетох, пак много неща са ми тъмна Индия... но така беше и с първия ми смартфон, тъй че е нормално
За мен е радостен фактът, че e-society идеята се разви с главоломна сила в страна на егоисти, каквато е нашата. Така де... споделянето и помагането не са основна черта на българина
Първичната идея на Интернет обществата, е да не ти се налага да се справяш САМ

Сещам се за няколко модела потребители (и ситуации), при които питанките биха могли да бъдат простени. Някои хора просто не знаят по какви ключови думи да търсят в търсачката и когато не успеят да намерят нищо (въпреки, че го има описано), прибягват до питане. Има и друга ситуация - когато ти се омаже телефонът, в някои случаи не можеш да произвеждаш и приемаш разговори. В подобна ситуация (ако разговорите ти са наложителни, а нямаш друг телефон) някак не му се търси на човек из 10 страници с теми.
Иначе идеалният вариант е да се запознаеш с максимално количество информация още преди да си се добрал до продукта. Един вид да си подготвен поне базово за новото "приключение"... и пак не си застрахован от задънени улици! При всичката информация, която изчетох, пак много неща са ми тъмна Индия... но така беше и с първия ми смартфон, тъй че е нормално

За мен е радостен фактът, че e-society идеята се разви с главоломна сила в страна на егоисти, каквато е нашата. Така де... споделянето и помагането не са основна черта на българина

Български субтитри за всеки!
Моето творчество!
Моето творчество!
- Adamov
- iSupport
- Мнения: 1324
- Регистриран на: 22 Дек 2007, 20:37
- Местоположение: Разлог
- Обратна връзка:
Re: Потребителят JorGa-или какво трябва да правят 90% от юзърите
Така е прав си. И тука помагаме на много хора. Но в повечето случай нещата не са спешни или супер належащи. Аз съм помогнал на стотици хора и сигурно от 0.2% от тях съм получил поне "Благодаря". Пуска човека тема. Аз я трия и пускам ЛС. "Ползвай търсачката, има вече подобна тема". И получавам отговор "Не. Защо да ровя като можеш да ми кажеш". Е... къде отиваме може би...
Прав си .. егоисти сме и това е. За това хора кото JorGa трябва да се дават за пример.
А пък ние модераторите и админите, както и по-напредналите потребители никога не сме отказали помощ на никой. Но като не искаш да помогнеш си буклук (без да ги интересува дали имаш време и тнт.), а като им поднесеш всичко на тепсия забравят и балгодаря да кажат.
Този форум има правила. И които не е съгласен с тях може да си реши проблема по 2 начин:
1во. Хикса горе в дясно или Alt+F4 ако е потребител на Windows
2ро. Червената точка горе в ляво или Option+Q ако е потребител на Mac OS X
Прав си .. егоисти сме и това е. За това хора кото JorGa трябва да се дават за пример.
А пък ние модераторите и админите, както и по-напредналите потребители никога не сме отказали помощ на никой. Но като не искаш да помогнеш си буклук (без да ги интересува дали имаш време и тнт.), а като им поднесеш всичко на тепсия забравят и балгодаря да кажат.
Този форум има правила. И които не е съгласен с тях може да си реши проблема по 2 начин:
1во. Хикса горе в дясно или Alt+F4 ако е потребител на Windows
2ро. Червената точка горе в ляво или Option+Q ако е потребител на Mac OS X
thoughts are the gun ... words are the bullets
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
iPhone 6 Plus 16GB Silver (Telenor)
Re: Потребителят JorGa-или какво трябва да правят 90% от юзърите
Мислим идентично (може би заради сходния опит).
Аз съм свикнал да не очаквам благодарност при помощ на потребител. Така ми е по-лесно някак да приема факта, че благодарностите са бонус пакет
Хората не се интересуват от твоята заетост, а само от крайния продукт (било то субтитри, с каквото се занимавам аз, било то решение на техен проблем с телефон или друга джаджа, в зависимост от тематиката на e-обществото). Неприятно е, но пък в един момент претръпваш и спира да ти прави впечатление.
Пък ако някой реши да благодари... е, винаги е приятно чувството
Аз съм свикнал да не очаквам благодарност при помощ на потребител. Така ми е по-лесно някак да приема факта, че благодарностите са бонус пакет

Хората не се интересуват от твоята заетост, а само от крайния продукт (било то субтитри, с каквото се занимавам аз, било то решение на техен проблем с телефон или друга джаджа, в зависимост от тематиката на e-обществото). Неприятно е, но пък в един момент претръпваш и спира да ти прави впечатление.
Пък ако някой реши да благодари... е, винаги е приятно чувството

Български субтитри за всеки!
Моето творчество!
Моето творчество!
Re: Потребителят JorGa-или какво трябва да правят 90% от юзърите
Пепи тук е момента да се вклю4а и аз - БЛАГОДАРЯ от сърце
!!! Златен си Адам4е, казвала съм ти го не веднъж...
Радвам се че има хора като вас! Браво момчета! Респект!
Бих искала да се обърна към всички посещаващи този прекрасен форум - хора толкова ли е трудно да кажеш "Благодаря" - нека бъдем по-добри и признателни към всички онези, които го заслужават, а именно...
btw: ...не видях иконка "благодаря"


Бих искала да се обърна към всички посещаващи този прекрасен форум - хора толкова ли е трудно да кажеш "Благодаря" - нека бъдем по-добри и признателни към всички онези, които го заслужават, а именно...
btw: ...не видях иконка "благодаря"

,,,,,,,
Re: Потребителят JorGa-или какво трябва да правят 90% от юзърите
Адамов е много прав все пак никой не се е родил учен и те (модераторите, администраторите и т.н.) са чели за да стигнат до това ниво на боравене с IPhone 

ipod touch 8 GB+ZiPhone 3.0+firmwere up to 2.1 = http://iphone-bulgaria.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://valeks88-atv.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://valeks88-atv.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;