Нуждая се от мнението Ви!

За всякакви теми, спорове и коментари, които не са свързани с iPhone. Това е мястото да си говорите глупости (не в буквалния смисъл), независимо на каква тема или по какъв повод...
Аватар
Djembi
Мнения: 23
Регистриран на: 10 Фев 2009, 07:14
Местоположение: Варна

Нуждая се от мнението Ви!

Мнение от Djembi »

Здравейте колеги,
като за начало искам да Ви обесня за каво става дума. На 1.06.2011 влязох в магазин на Germanos и след кратко време излязох от магазина с чисто нов iPhone 4. Ок няма лошо взех си нов телефон на изплащане,но забелязах,че има изгорял пиксел и съутветно на 5-тия ден след покупката се върнах в същия магазин и го оставих на ремонт. Продавач-консултант-а ми обясни,че след като получат iPhone в сервиза си се обслужва преди всички други телефони независимо кога са приети в сервиза,че има 2 дена път (отиване и връщане) и максимум 2-3 дена (общо прави 5 дена ) работа по него в сервиза. След като го оставих и очаквам на 5-тия 6-тия ден вече телефона да си е при мен и да му се радвам...,но уви вече 8-ми ден нямам никаква информация за него. Ясно ми е,че максималния срок е 30 дни престой в сервиза,но защо плащам такса за абонаментен план,която не мога да използвам на сегашния ми телефон и телефон който всъщност аз НЕ ИЗПОЛЗВАМ и НЕ Е В МЕН. Дадох го за сервиз като си мислех,че всичко ще приключи бързо!Ако знаех,че ще се забават щях да използвам правата си по ЗЗП (Закон за Защита на Потребителя) и да върна телефона,след което пак щях да взема нов! Въпроса ми е дали след като телефона съм го използвал една 5 дена мога да им го върна и евентуално да взема друг или,ако не от тях то поне от магазин на GloBul? Надявам се да не съм Ви объркал в увода и въпроса си и да сте ме разбрали правилно. Благодаря Ви предварително за отговора.
История:
Закупуване: 1.06.2011
Даване за сервиз: 6.06.2011
Днешна дата: 14.06.2011
Apple iPod Touch 2G 8GB ; Apple iPhone 4 16 GB iOS 6.0.1 user Not anymore Jailbroken :)
Аватар
lian
Мнения: 1176
Регистриран на: 15 Дек 2008, 22:52
Местоположение: София

Re: Нуждая се от мнението Ви!

Мнение от lian »

Предполагам че ще ти го заменят с нов,но иди все пак провери какво става дай им малко зор.
tribaleo
Мнения: 421
Регистриран на: 25 Дек 2010, 11:56

Re: Нуждая се от мнението Ви!

Мнение от tribaleo »

Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласночл. 114.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
iPhone 5S FW 7.1.2
Аватар
Djembi
Мнения: 23
Регистриран на: 10 Фев 2009, 07:14
Местоположение: Варна

Re: Нуждая се от мнението Ви!

Мнение от Djembi »

tribaleo написа:Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласночл. 114.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чакай,че не разбрах...тука някакви нови,предишни...обърках се....имам ли право в моя случай да искам да ми сменят телефона ?
Apple iPod Touch 2G 8GB ; Apple iPhone 4 16 GB iOS 6.0.1 user Not anymore Jailbroken :)
Аватар
housemd70
Мнения: 359
Регистриран на: 20 Мар 2009, 12:53

Re: Нуждая се от мнението Ви!

Мнение от housemd70 »

След като има явен проблем, който е признат и от доставчика /продавача/, имаш основания да поискаш замяна!
"Legio Patria Nostra"
tribaleo
Мнения: 421
Регистриран на: 25 Дек 2010, 11:56

Re: Нуждая се от мнението Ви!

Мнение от tribaleo »

Вие изобщо четете ли какво пише в закона...каква замяна преди сервиз???
iPhone 5S FW 7.1.2
Аватар
angelovarna
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Авг 2009, 22:07
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Нуждая се от мнението Ви!

Мнение от angelovarna »

По закон - чакаш един месец. След това можеш да разтрогнеш договора или да ти направят някакво намаление.
Можеш и да поискаш временен апарат за ползване (не знам дали Германос предлагат), с цел покриването на последния от цитираните членове.
Apple MacBook Pro 13" | iPhone XR | iPhone 7 | iPad | Apple TV
Публикувай отговор