Здравейте.
Закупих телефона миналата година, месец Септември. Не след дълго, случайно при първия ъпдейт, телефона не се пусна при рестарта, свети само логото на Apple. За да се пусне телефона от там насетне иска всеки път restore.
Телефона е гаранционен, като вече за 2ри път съм го пратил, със същия проблем (При рестарт/падане на батерията, при пускане - лого apple - restore, за да тръгне).
Първия път, в който го пратих, го върнаха за ремонтиран, като беше направен само restore, който и аз си правя сам, сигурно 15 пъти, до колкото разбрах това дори не се води ремонт.
След връщането, няма и седмица две - същата работа.
Оправях си го сам, няколко пъти, тъй като нямах алтернативен телефон да използвам, а първия път стоя при тях 29 работни дни(месец и половина календарни). В момента телефона съм го пратил пак, като тоя път го изпратих с всички аксесоари, дори го бях ресторнал последно аз и го пратих с надеждата да го сменят, тъй като явно няма оправяне тоя проблем.
Тъй като обаче, се правят на разсеяни и явно е проблем, че съм го пратил рестор-нат, сега ще чакат да падне батерията, за да "видят дали има проблем телефона". Има вероятност телефона да се пусне, да не направи проблема тогава, а примерно след 2ри рестарт и да ми го върнат за здрав, отново.
Искам да попитам, ако някой може да ми каже какви са ми опциите, искам да разваля договора и да си взема парите.
Никъде не е белязано колко време/каква ремонтна дейност е извършена по телефона, аз пазя бележките от еконт, за периодите, в които е бил при тях, в случай, че продължат да ме бавят, с надеждата да изтече гаранционния период и чао, поне аз така ги виждам нещата.
Благодаря предварително.
Проблем с iphone 6 / след ремонт
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20 Фев 2017, 17:46
Re: Проблем с iphone 6 / след ремонт
Приятелю, почти всички сме изпадали в подобна ситуация с не до там точните и коректни търговци (сервизи няма да споменавам, че във форума забелязвам някой хора много се засягат)...
Към кой ти е гаранционен телефона, къде го пращаш?
Протоколи и сервизна история имаш ли, документацията ще ти е необходима за да пуснеш жалба до КЗП.
Аз лично съм пускал преди известно време срещу един от операторите и стигнах до успех.
Към кой ти е гаранционен телефона, къде го пращаш?
Протоколи и сервизна история имаш ли, документацията ще ти е необходима за да пуснеш жалба до КЗП.
Аз лично съм пускал преди известно време срещу един от операторите и стигнах до успех.
Re: Проблем с iphone 6 / след ремонт
Към GSM Център.
Няма упоменато никъде кога, къде и какъв ремонт е правен на телефона, нищо не са вадили. Пазя само бележките от еконт като съм го пращал.
Няма упоменато никъде кога, къде и какъв ремонт е правен на телефона, нищо не са вадили. Пазя само бележките от еконт като съм го пращал.
Re: Проблем с iphone 6 / след ремонт
Здравей, имаш ли гаранционна карта и какъв адрес пише на нея? Защото GSM центрове много, откъде е купен телефона?
Re: Проблем с iphone 6 / след ремонт
Имам да, с фирмен печат от Бест-Мобайл ЕООД, телефона е купен от MobilWorld.Nativ написа:Здравей, имаш ли гаранционна карта и какъв адрес пише на нея? Защото GSM центрове много, откъде е купен телефона?