Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Това е мястото за обсъждане на всичко свързано с iPhone, което не може да бъде причислено към по-тясно специализираните подфоруми - информация, новини, аксесоари, въпроси, спорове и всичко друго, за което се сетите, свързано с мобилния апарат на Apple.
stefan.ivanov
Мнения: 4
Регистриран на: 11 Мар 2014, 09:43
Местоположение: Варна

Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от stefan.ivanov »

Здравейте. Имам следният проблем....
След като ъпдейтнах iPhone 5 до iOS 7.1, телефона започна да се рестартира сам, когато говоря по FaceTime Audio с точно определен друг iPhone 5 с iOS 7.1 ....
Говорим и след около половин час разговор следва рестарт или на моя или на отсрещния телефон. Това не ми се е случвало при разговори с други.
Тъй като моят прави и проблеми при разговори чрез мобилната мрежа - шумене, бучене или изобщо не мога да набирам известен период от време, а през него батерията пада от порядъка на от 70% на 20%, реших да ползвам гаранционното обслужване, което ми предоставя Apple, а именно AppleCare.
Отидох в Криейтив Център, но от там отказаха да ми приемат телефона, тъй като телефони от Мтел и Глобул не обслужвали...?
Обадих се на Глобул, а те ми отговориха обичайното... Пиши имейл! Обадих се отново на Криейтив с въпрос ЗАЩО не приемат телефони от БГ моб. оператори, а те ми отговориха, че това е политика наложена от Apple.
Писах на Епъл Съпорт-а, а те ми обясниха, че не знаят защо не искат да ми приемат телефона. Свързаха ме дори с началника на отдела, а той ми отговори, че не можели на сила да накарат Криейтив да ми приемат телефона.
(между другото преди да отида в Криейтив проведох 3 чата със съппорта, ресторвах през айтюнс няколко пъти)

Тъй като не искам да си давам телефона на Глобул, защото съм 100% сигурен, че няма да направят НИЩО, предвид историите, които прочетох из форумите (за разглобяване на телефоните, за бавене 30 дни и нерешаване на проблема, за връщане на друг употребяван телефон и т.н.), искам Криейтив да го диагностицират....

Според вас дали ще има ефект ако подам жалба до КЗП? Тъй като те не искат да приемат гаранционна стока, на която те са единственият оторизиран сервиз от производителя....?
Предвид това че в общите им условия е написано, че телефони от България не обслужват..... :(
(между другото по телефона ми обясниха, че не приемат само от Мтел и Глобул.. Ако например е купен от Техномаркет щели да могат...)
iPad 1st Generation WiFi 16GB
iPhone 5 32GB
Аватар
Alxx
supporter
Мнения: 1315
Регистриран на: 09 Дек 2008, 21:28
Местоположение: dev/null

Re: Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от Alxx »

Бацко, ще ти кажа три неща:
1. Криейтив не ремонтират айфони. Само ги оглеждат, уведомяват Епъл и евентуално са посредник при смяната.
2. Купен от операторите или техно-нещоси телефон е с ТЪРГОВСКА гаранция от 24 месеца. Претенции имаш САМО към търговеца, продал ти стоката. Как търговецът ще ти поправи или замени стоката - не е твоя работа.
3. Засега се въздържай да пишеш на КЗП, най - малкото да си спестиш подигравки. Ако вече имаш проблем с гаранцията при оператора, тогава тичкаш там.
"Мисля-значи съществувам"
Аватар
TheOriginal
Мнения: 695
Регистриран на: 03 Дек 2012, 23:15
Местоположение: Варна, България

Re: Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от TheOriginal »

Преди нали уж сменяли от оператор, тука в една тема колега от форума му бяха сменили 5-чка от Мтел без проблем?
"Остаряването е въпрос на време, порастването е въпрос на избор."
iPhone 13 Pro Max
MacBook Air 2020
iPhone 5[S]
alex4y
Мнения: 2
Регистриран на: 10 Май 2014, 12:35

Re: Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от alex4y »

stefan.ivanov написа:политика наложена от Apple.

Не би следвало да е така! Не вярвам Apple да са наложили такава политика само за България. Аз съм в Англия и Айфона ми го сменят с чисто нов за най малкото. Мойта приятелка си изпра преди време 5-цата понеже си я беше забравила в джоба, след това го изчака да изсъхне, и право в Apple store от където и връчиха чисто нов <:-P 5s-ката си я сменях 2 пъти заради тракащия Lock бутон, но уви се оказа че при всички е така :-w

П.С. Всичките са били на договор към оператор!
Аватар
Alxx
supporter
Мнения: 1315
Регистриран на: 09 Дек 2008, 21:28
Местоположение: dev/null

Re: Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от Alxx »

Аз съм в Англия
Какво общо имаш с горното оплакване в такъв случай?
"Мисля-значи съществувам"
alex4y
Мнения: 2
Регистриран на: 10 Май 2014, 12:35

Re: Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от alex4y »

Alxx написа:
Аз съм в Англия
Какво общо имаш с горното оплакване в такъв случай?

Както казах в горния си пост, не вярвам Apple да са наложили такава политика САМО ЗА БЪЛГАРИЯ. Какъв е смисъла във всички други държави да правят поддръжка на телефони които са с договор, а само в България да отказват?
Аватар
TheOriginal
Мнения: 695
Регистриран на: 03 Дек 2012, 23:15
Местоположение: Варна, България

Re: Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от TheOriginal »

Ч'шш, ало. В България сме, тука всичко е възможно.
Последно промяна от TheOriginal на 10 Май 2014, 17:10, променено общо 1 път.
"Остаряването е въпрос на време, порастването е въпрос на избор."
iPhone 13 Pro Max
MacBook Air 2020
iPhone 5[S]
Аватар
Alxx
supporter
Мнения: 1315
Регистриран на: 09 Дек 2008, 21:28
Местоположение: dev/null

Re: Гаранционно обслужване AppleCare в България. Проблем.

Мнение от Alxx »

Няма "политика на Епъл", има фирма(криейтив) с договор за обслужване на техни продукти, закупени ОТ ЕПЪЛ. Също има понятие "търговска гаранция"(ментел, техношит), която няма нищо общо с марка или производител. Весело ми става като ви чета проблясъците...

П.П. "ОриджиналдЪ", аз живея в БЪЛГАРИЯ и се осведомявам за правата си. Ти си стой в "стан" щом искаш, но не си позволявай да пишеш така името на страната.
"Мисля-значи съществувам"
Публикувай отговор